Doprava zdarma
Doprava zdarma
Obecné informace
Doprava objednávky nad 4.000,- Kč je po celé ČR zdarma.*
Doprava objednávky do 4.000,- Kč je zatížena mírným poplatkem 140,- Kč.
Dětská hřiště, domečky, skluzavky a ostatní nadrozměrné zásilky dodáváme prostřednictvím společností Geis paleta, Fofr, TopTrans.
Drobné zásilky do 50 kg dodáváme prostřednictvím společnosti GEIS, DPD, PPL.
* U domečků značky Palmako je účtováno speciální dopravné, jehož výše je uvedena na kartě produktu. U některých produktů, zařazených v kategorii veřejná dětská hřiště, bude cena přepravy stanovena dodatečně, po odeslání objednávky. Cena přepravy bude vypočtena v závislosti na vzdálenosti, váze a objemu přepravovaného zboží. Informaci o speciálním dopravném naleznete na kartě produktu.
Nejčastější otázky:
Bude mě přepravce před dodáním kontaktovat?
V ceně dopravy je zahrnuta telefonická avizace. Přepravní společnost by Vás měla telefonicky kontaktovat a upřesnit si s Vámi termín, případně časové rozmezí doručení. Z důvodů zpřísnění bezpečnosti silničního provozu si Vás dovolujeme požádat o toleranci vůči přepravcům. Vyjímečně může vlivem dopravních komplikací dojít ke zpoždění dodání až o 1 pracovní den. Jedná se zejména o kalamitní stavy způsobené sněžením, silným deštěm, či dopravní nehodou.
V případě, že Vám zásilka po předchozím avízu nebude doručena, kontaktujte nás na tel. čísle 608 556 797 v pracovní dny od 09.00 do 17.00 hodin. Mimo pracovní dny Vám nemůžeme garantovat ověření aktuálního stavu pohybu Vám doručované zásilky.
Doručují se zásilky také o víkendu?
Zásilky jsou doručovány pouze v pracovní dny. Ve výjimečných případech, kdy přepravce i přes opakovanou telefonickou avizaci zásilku nedoručil, například z důvodu kolize vozu, může přepravce mimořádně zvolit náhradní dodání zásilky o víkendu. Nejedná se však o placenou službu, tudíž ji nelze vyžadovat.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY:
Řidič by Vám měl zásilku složit za první dveře. Řidič velmi ocení, pokud budete mít připravenou přesnou dobírkovou částku.
U typu přepravy paleta nelze dobírkovou částku hradit kartou. Řidiči nedisponují platebními terminály.
Co dělat když....
1. Je zásilka při dodání viditelně mechanicky poškozená?
Před převzetím zboží opatrně zkontrolujte obal, zda není mechanicky poškozen, případně opatrně zásilku rozbalte. V případě zjištění poškození zásilky, zásilku nepřebírejte a s dopravcem sepište reklamační protokol. Následně nás kontaktujte.
2. Řidič nechce čekat na kontrolu zásilky?
Pokud řidič odmítne čekat, než provedete detailnější kontrolu zásilky, zkontrolujte alespoň obal zásilky a vepište do protokolu o předání, že jste zásilku převzali s výhradou. Pokud bude obal zásilky poškozen, vepište do protokolu o předání detailně rozsah poškození obalu.
3. Po rozbalení zjistíte poškození výrobku?
V případě, že poškození výrobku zjistíte až po jeho rozbalení, neprodleně po zjištění, nejpozději následující pracovní den nás kontaktujte. Doporučujeme provést kontrolu dodaného zboží nejpozději do 2 dnů od předání. Na případné pozdější reklamace nemusí být brán zřetel. Doporučujeme ponechat originální obaly alespoň do doby, než dojde k instalaci výrobku.
Kontaktní telefonní čísla:
Expresní dodání samozřejmostí!
Zboží skladem označené ikonkou expedujeme do 2 pracovních dnů.